loading...
بروزترين سايت اس ام اس،عكس،بيوگرافي،آهنگ،ترول،اخبار،آهنگ پيشواز، مد
سایت جدید اس ام اس کده شهر آفتاب

Reza بازدید : 250 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

آیا به دنبال خرید بهترین گوشی اندروید در سال ۲۰۱۳ هستید؟ می خواهید چهار هسته ایی با بهترین برنامه های کاربردی اندروید باشد، یا با بهترین صفحه نمایش لمسی را داشته باشد؟ در اینجا به بررسی تلفن های هوشمند اندروید که شما به دنبال آنها هستید می پردازیم و چند نمونه از تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید را معرفی می کنیم تا به تصمیم گیری شما در انتخاب تلفن مورد نظرتان کمک کند. لازم به ذکر می باشد که ممکن است بعضی از مدل ها در سال های قبل معرفی شده باشند ولی باز هم به خاطر امکانات و کیفیت می توانند گزینه خوبی برای خرید باشند.

بقيه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 196 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

نگران نشوید! پنهان کاری نکنید… نیازی به طفره رفتن نیست. بگذارید فرزندتان بدون آنکه از سوالاتش دچار شرم یا ترس شود، در قبال حس کنجکاوی اش، بهترین پاسخ ها را از والدینش که امین ترین افراد در زندگی اش هستند، دریافت کند.

یکی از بزرگ ترین مسئولیت های تربیتی والدین، دادن پاسخ های مناسب به سوالات فرزندانشان در مورد منشا تولد، چگونگی به دنیا آمدن، جنسیت و سوالات دیگری از این دست است که در سنین مختلف برای کودکان و نوجوانان مطرح می شود.
بقیه در ادامه مطلب
Reza بازدید : 185 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

بینی‌ های گوشتی از آن مواردی هستند که متخصص‌های زیبایی و گوش و حلق و بینی معمولا با کمی نگرانی بیشتر درموردشان نظر می‌دهند و بیشتر اوقات فقط می گویند «بهتر از قبل می‌شوی!»

البته تخصص بعضی پزشکان در زمینه بینی‌های گوشتی را هم نمی‌توان دست‌کم گرفت اما با این حال خیلی از افرادی که بینی گوشتی دارند به دلیل اینکه عمل‌شان ریسکی‌تر  از بینی‌های استخوانی است ترجیح می‌دهند زیر تیغ جراحی نروند و با استفاده از لوازم آرایش در منزل بینی‌شان را تاجایی که می‌توانند قلمی جلوه دهند. در این مقاله می‌خواهیم فوت و فن کوچک نشان دادن بینی‌های گوشتی را آموزش دهیم.
بقيه در ادامه مطلب
Reza بازدید : 167 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)


اگه میتونی بگو , مطالب خنده دار , تکرار جملات

آیا تا به حال در جمع دوستان یا خانواده شما شخصي بوده که با گفتن یه جمله سخت شما رو تشویق به تکرار اون جمله کرده باشه !؟ آیا تا به حال ضایع شده اید !؟ دیگر نگران نباشید! ما برای شما برنامه تلافی ویژه ای داریم مجموعه ای از جملات تکرار نشدنی براتون جمع آوری کردیم که شما را به جنگ با آنها تشویق میکند با ما همراه باشید در تکرار تکراری جملات تکراری !

بقيه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 141 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

سیگار,عوارض سیگار کشیدن,عوارض قلیان


سرطان ریه یکی از شناخته‌شده‌ترین و خطرناک‌ترین سرطان‌هاست که سالانه تعداد زیادی از مردم به آن مبتلا می‌شوند. از طرفی، این سرطان با مصرف دخانیات ارتباط تنگاتنگی دارد؛ به طوری که تقریبا 80 درصد از موارد سرطان ریه به استعمال قلیان، پیپ و سیگار مربوط است.

 بقيه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 168 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

گمان می‌کنید درها همیشه به روی شما بسته است و گاهی به‌خود می‌گویید، شاید این زن‌های عجیب‌وغریب، لیاقت عشق شما را ندارند. گاهی فکر می‌کنید زن‌ها عاشق مردهایی می‌شوند که حسابی فریب‌شان می‌دهند و زندگی را برایشان جهنم می‌کنند و به خود می‌گویید که «مردهای خوب همیشه تنها هستند» و براساس همین قانون نانوشته، شما هم نمی‌توانید جفت زندگی‌تان را پیدا کنید. اما شاید داستان به این تلخی هم نباشد. شاید شما هم اشتباهات ریز ودرشتی را مرتکب می‌شوید که راه را برای پیدا شدن این عشق می‌بندند. اگر می‌خواهید در خواستگاری بعدی‌تان «بله» بشنوید، یک بار دیگر خودتان را زیر ذره‌بین بگذارید. آیا شما پیش از این، چنین اشتباهاتی را تکرار می‌کرده‌اید؟

با همه چیز موافقید؟

بقيه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 219 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

حدیث هایی درمورد غیبت


حضرت محمد (ص) : هرکه مرد یا زن مسلمانی را غیبت کند ، خداوند تعالی چهل روز و شب نماز و روزه او را قبول

 نکند ، مگر اینکه کسی که غیبتش را نموده از وی در گذرد.  جامع الاخبار صفحه ۱۰۹


بقيه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 176 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

ترس از مدرسه یکی از اختلال‌های روانی شایع در دوران مدرسه است که در کودکان دبستانی بیشتر دیده می‌شود. بسیاری از كودكان هنگام جدا شدن از والدین ناراحت می‌شوند به‌خصوص در خانواده‌هایی كه حمایت افراطی از كودك انجام می‌شود. حمایت افراطی این پیام را به كودك می‌دهد: «محیط خطرناک است و تو ناتوانی!»

بقيه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 200 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

حتما شنیده‌ایدکه می‌گویند فلانی خیلی فتوژنیک است؛ عکس‌ها و فیلم‌هایش خیلی زیبا می‌شود و حتی زیباتر از خودش جلوه می‌کند. تا به حال فکر کرده‌اید که چرا چنین است؟ چرا یک نفر همیشه خوش عکس است و یک نفر دیگر همیشه بدعکس؟ احتمالا می‌گویید که فلانی به طور ذاتی خوش عکس است اما نه اشتباه نکنید وقتی کسی خوش‌عکس است یعنی می‌داند چگونه خود را در مقابل دوربین بیاراید که زیباتر از همیشه جلوه کند و می‌داند چه حالتی به چهره‌اش دهد و چه رنگی بپوشد و چطور آرایش کند تا عکس‌هایش خوب شود. بله درست متوجه شدید، برای خوش‌عکس‌تر شدن می‌توان کارهای زیادی انجام داد مثلا سراغ رنگ‌های خاصی رفت و به روش خاصی آرایش کرد.

بقيه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 233 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)


الآن روزهای آماده شدن برای بازگشایی مدرسه است. هر سال در روزهای پایانی تابستان و اوایل مهر ماه، شما با ازدحام کارهای متعدد روبه رو می‌شوید. بهتر است گام به گام خود را برای شروع سال تحصیلی آماده کنید تا به راحتی از تعطیلات 3 ماهه تابستان به شروع مجدد مدرسه انتقال یابید. مطالعات نشان می‌دهند که دانش‌آموزانی که به تدریج خود را برای مدرسه آماده می‌کنند دارای مشکلات کم‌تری هستند و موفق‌تر می‌شوند. رفتن به مدرسه بعد از استراحت طولانی می‌تواند برای بسیاری از نوجوانان استرس‌زا باشد. پیروی از توصیه‌های ساده زیر می‌تواند سختی بازگشت به مدرسه را تسهیل کند.

بقيه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 315 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (1)
به گزارش کافه سینما، این ها هشت طلاق معروف سینمای ایران هستند:
نیما بانکی و لیلی رشیدی، سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ، خسرو شکیبایی و تانیا جوهری، آیدین آغداشلو و شهره آغداشلو، ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی، بابک ریاحی پور و مهتاب کرامتی، یوسف مرادیان و سارا خویینی‌ها، فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی
نیما بانکی/ لیلی رشیدی
بقيه در ادامه مطلب
Reza بازدید : 199 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

مشرق نیوز / بازار بزرگ بین‌المللی مشهد، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زوار در این شهر مقدس به شمار می‌آید که به علت کم‌توجهی نهادهای نظارتی، دچار مشکلات عدیده‌ اي است.

بقيه در ادامه مطلب...


Reza بازدید : 193 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

انتخاب يك تبلت مناسب شايد براي خيلي ها كارسختي باشد؛ به همين خاطر امروز دريچه به مقايسه تبلت هاي پرفروش بازار ايران مي پردازد تا شما را در انتخاب يك گجت خوب راهنمايي كند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام مطلب را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 969
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 6,800
  • بازدید ماه : 6,432
  • بازدید سال : 80,053
  • بازدید کلی : 896,039
  • خبرنامه سایت

    ایمیل خود را وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

    چت روم اس ام اس کده شهرآفتاب