loading...
بروزترين سايت اس ام اس،عكس،بيوگرافي،آهنگ،ترول،اخبار،آهنگ پيشواز، مد
سایت جدید اس ام اس کده شهر آفتاب

Hamid بازدید : 195 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)


پگاه اهنگرانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران از خاطرات زندانی شدن اش و رفتار مردم با او بعد از آزدای اش سخن می گوید.با ما همراه باشید….

کلا خوشایند نیست که کسی به زندان برود. اما تجربه اش بد نیست. نمی گویم که خوش گذشت اما تجربه ای بود برای خودش. حس کردم بر شان اجتماعی من اضافه شد.

هر روز گفتگو های زیادی با بازیگران، خواننده ها، ورزشکاران و چهره های سیاسی کشور در رسانه ها منتشر می شد. در این مصاحبه ها معمولا یک خبرنگار در مقابل فرد مورد نظر می نشیند و با او گپ می زند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید اخیرا هانیه توسلی در کسوت یک خبرنگار سینمایی به سراغ پگاه آهنگرانی رفته تا در مورد موضوعات مختلف با او گفتگو کند. گفتگویی خاص در مورد اتفاق سیاسی زندگی آهنگرانی که احتمالا خیلی از مخاطبان دلشان می خواهد در مورد آن بشنوند.

بقیه در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 185 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

چندسالی است که ورزشگاه نیوکمپ علاوه بر میزبانی مسابقات فوتبال، میزبان رویدادهای مختلفی از جمله جشن های عروسی نیز هست.

جالب اینجاست که پنجشنبه شب و در آستانه برگزاری بازی ال کلاسیکو جشن ازدواجی دراین ورزشگاه برگزار شد. عروس و داماد "کنیا کیشیموتو" و "نوزومی"، زوج جوان ژاپنی ای هستند که عاشق فوتبال و طرفدار سرسخت بارسلونا هستند
بقیه در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 186 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

یکی از مداحان سیاسی که مداحی های آنها جدیدا رنگ و بوی دیپلماسی گرفته، در مداحی شب عید غدیر ضمن توهین شدید به مذاکره کنندگان ایرانی، خطاب به آنها گفت: یک مثل بدی داره که من روم نمیشه اینجا بگم، ولی دشمن اگه تا آخر کار نیاد رضایت نمیده، تو فکر کردی که مثلا با یک ماچه راضی میشه؟

در این سخنان که فایل صوتی آن با عنوان «سخنان داغ حاج مهدی سلحشور علیه مذاکره کنندگان با آمریکا» پخش شده، می گوید:

Hamid بازدید : 185 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش اس ام اس کده شهر آفتاب به نقل از امید نیوز، این زن و شوهر جوان تصمیم گرفتند در روز مراسم ازدواج کار بزرگی انجام دهند. به همین دلیل قرار شد موهای سر عروس خانم توسط همسرش تراشیده شود و به نفع انجمن تحقیقات سرطان بریتانیا به فروش برسد. و بنابراین بعد از اتمام مراسم حلقه این زوج در مقابل چشمان متعجب ۸۰ میهمان کار خود را آغاز کردند. آنها میگویند از آنجا که بسیاری از افراد مورد علاقه خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند.
عروس ۳۱ ساله میگوید از ۱۶ سالگی تصمیم داشته است این کار را انجام دهد و فکر کرده است که روز ازدواج میتواند این تصمیم را برای همیشه جاوادانه کند.

بقیه در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 194 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
بالا رفتن از دیوار یا پرش از ارتفاع 5 متری یکی از خطرناک ترین کارهایی است که پارکورکارها انجام می دهند اما این افراد هر چه شجاع باشند روی لبه های پشت بام خانه ها حرکت اجرا نمی کنند زیرا این کار نیاز به قدرت بالایی دارد. 

"الکساندر روزینوو" یک پارکورکار 19 ساله است که این روزها به ستاره بزرگ این ورزش تبدیل شده است زیرا با کارهایی که انجام می دهند خیلی ها را شگفت زده کرده و تصاویر حرکات او به تمامی کشورهای دنیا رسیده است.
بقیه در ادامه مطلب
Hamid بازدید : 142 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

مزایده های اینترنتی یکی از مهمترین مکان هایی است که می توان موارد عجیب را یافت زیرا در این مزایده ها گاهی اوقات مردم دست به کارهای عجیبی میزنند و وسایلی را برای مزایده قرار می دهند که یا عجیب هستند یا قیمت بالایی دارند در حالی که اصلا نیازی به قیمت بالا برای آن کالا وجود ندارد. اگر تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید حتما با گرانترین مزایده های عجیب آشنا خواهید شد. 

شماره تلفن 186هزار دلاری


یکی از شماره تلفن های معروف دنیا 5309-867 است که خواننده ای به نام تامی توتون در یکی از آهنگ هایش از آن استفاده کرده است. او در این آهنگ شماره تلفن مذبور را خانه خودش تجسم کرده است و از این رو طرفداران برای ارتباط با او به این شماره زنگ می زنند. از آنجایی که افراد زیادی این شماره را حفظ بودند ارزش بسیار بالایی داشت. صاحب اصلی این خط می گوید دوست داران این خواننده سالانه شاید 10 هزار بار با او تماس بگیرند. این شماره چند سال پیش برای فروش گذاشته شد و برنده این مزایده خط را به ارزش 186 هزار دلار یا 556 میلیون تومان دریافت کرد. 


بقیه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 166 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)


اگه میتونی بگو , مطالب خنده دار , تکرار جملات

آیا تا به حال در جمع دوستان یا خانواده شما شخصي بوده که با گفتن یه جمله سخت شما رو تشویق به تکرار اون جمله کرده باشه !؟ آیا تا به حال ضایع شده اید !؟ دیگر نگران نباشید! ما برای شما برنامه تلافی ویژه ای داریم مجموعه ای از جملات تکرار نشدنی براتون جمع آوری کردیم که شما را به جنگ با آنها تشویق میکند با ما همراه باشید در تکرار تکراری جملات تکراری !

بقيه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 200 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

حتما شنیده‌ایدکه می‌گویند فلانی خیلی فتوژنیک است؛ عکس‌ها و فیلم‌هایش خیلی زیبا می‌شود و حتی زیباتر از خودش جلوه می‌کند. تا به حال فکر کرده‌اید که چرا چنین است؟ چرا یک نفر همیشه خوش عکس است و یک نفر دیگر همیشه بدعکس؟ احتمالا می‌گویید که فلانی به طور ذاتی خوش عکس است اما نه اشتباه نکنید وقتی کسی خوش‌عکس است یعنی می‌داند چگونه خود را در مقابل دوربین بیاراید که زیباتر از همیشه جلوه کند و می‌داند چه حالتی به چهره‌اش دهد و چه رنگی بپوشد و چطور آرایش کند تا عکس‌هایش خوب شود. بله درست متوجه شدید، برای خوش‌عکس‌تر شدن می‌توان کارهای زیادی انجام داد مثلا سراغ رنگ‌های خاصی رفت و به روش خاصی آرایش کرد.

بقيه در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 206 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

مستند 26 قسمتی «خانومی که شما باشی» به تهیه کنندگی آزاده نامداری از اول مهر ماه هر شب از شبکه دوم سیما روی آنتن می رود که تیتراژ آن را فرزاد فرزین با ترانه ای از فرزاد حسنی خوانده است.

شبکه ایران نوشت: فرزاد حسنی ترانه تیتراژ برنامه «خانومی که شما باشی»  را در برنامه زنده «صبحی دیگر» رونمایی کرد و آن را به همسر خود آزاده نامداری تقدیم کرد . در ادامه متن کامل این ترانه را می خوانید:

Hamid بازدید : 205 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

100راز افراد شاد نوشته پرفسور دیوید نیون روانشناس و دانشمند اجتماعی که در دانشگاه آتلانتیک فلوریدا تدریس میکند.

البته بعضی از این رازها فکرکنم درک عمیقی میخواد چون من که خودم نتونستم بعضیاشونو درک کنم
Hamid بازدید : 294 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

کادی هیگل ، زن 18 ساله آمریکایی از نوعی بیماری نادر عصبی رنج می برد که در آن روزی 10 الی 15 بار همانند خرها عرعر می کند.

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید...

Hamid بازدید : 237 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
تصویر پیری ستایش در سریال ستایش 2

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی ستایش ۲ به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌ کنندگی آرمان زرین‌کوب در شمال کشور به پایان رسید و عوامل این سریال اکنون تصویربرداری در تهران را آغاز کرده‌اند.

داریوش ارجمند،‌ نرگس محمدی‌، مهدی سلوکی‌، سیما تیرانداز‌، حدیث میرامینی،‌ امیرمحمد زند‌، رامسین کبریتی و … در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

Hamid بازدید : 214 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
«رنو پرته» مدیر منطقه خلیج فارس برند ژژلوکولتر در زمان رونمایی از این محصول گفته بود: بازار ایران بازاری جوان و قابل اتکاست و بسیاری از کلکسیونرهای ایرانی به راحتی می توانند مخاطبان این ساعت های گرانقیمت و لوکس باشند .
«برندها اینجایند» این جمله ای است که با ورود به یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران به چشم می آید. طبقات را که بالاتر می روی جمله بالای در ورودی، معنای بیشتری پیدا می کند. تمام لوکس های گرانقیمت کنار هم گردآوری شده اند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام مطلب را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 969
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 6,636
  • بازدید ماه : 6,268
  • بازدید سال : 79,889
  • بازدید کلی : 895,875
  • خبرنامه سایت

    ایمیل خود را وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

    چت روم اس ام اس کده شهرآفتاب