loading...
بروزترين سايت اس ام اس،عكس،بيوگرافي،آهنگ،ترول،اخبار،آهنگ پيشواز، مد
سایت جدید اس ام اس کده شهر آفتاب

Hamid بازدید : 818 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

۱۳ طواف دهنده، شاهد مراحل وداع یکی از سنگین وزن‌ترین حجاج با مکه مکرمه بودند.
این حاجیه به نام حمدیه حمزه، ۲۸۶ کیلوگرم وزن دارد و چاق‌ترین حاجی به شمار می‌رود.
رضا خشیفاتی مطوف و رئیس دفتر ۲۱ خدماتی حجاج مصری اعلام کرد مسئولان مؤسسه مطوفان حجاج کشورهای عربی، خدمات ارائه شده به این حاجی سنگین وزن در مشاعر مقدسه و مدینه منوره را از طریق دفتر ادلاء پیگیری کرده‌اند و مسکن مناسب با شرایط جسمانی و وضع بهداشتی و وسیله مناسب رفت و آمد به حرم مطهر نبوی (ص) را برایش فراهم کردند.
بقیه در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 247 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

"ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند.

مادر ترلان پروانه اعلام کرد که ازدواج دخترش و ارسلان قاسمی خبری کذب و دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.


بقیه در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 157 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

ولی الله سیف در حاشيه بازديد از شهر نهاوند در گفتگو با مهر در نهاوند اظهار داشت: در بازدید چند ساعته ای که از شهر نهاوند داشتم، متوجه شدم این شهر در سالهای گذشته نسبت به شهرهای اطراف خود رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته که در این مورد باید مسئولین ارشد شهرستان فکر اساسی و اقدام بزرگی انجام دهند. 


سیف اظهار داشت: بزرگترین مشکل نهاوند مسئله بیکاری و کمبود صنایع تبدیلی و تولیدی است که برای حل این مشکل باید زمینه مشارکت و حضور سرمایه داران بخش خصوصی در این شهرستان فراهم شود. 

وی افزود: برای توسعه و رشد اقتصاد و صنعت تولید در شهرستان نهاوند می توان از دو کانال و مجرای ارز چین و صندوق توسعه ملی استفاده کرد و پروژه ها و طرح های مختلف تولیدی را در نهاوند اجرا کرد. 

رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: بودجه سال ۱۳۹۳ در حال شکل گیری است که در اولین قدم، بودجه سال ۹۲ ترمیم و از ۲۱۰ هزار میلیارد تومان به ۱۵۷ هزار میلیارد تومان کاهش یافت. 


بقیه در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 237 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش آسوشيتدپرس پزشكان در سراسر ايالت متحده از شيوع و مصرف افراد از انواع ماده مخدر جديد ابراز نگراني كرده اند. 


اين ماده پس از مصرف گوشت بدن قرباني خود را فاسد مي كند. 

اين نوع هروئين توليدي كه در سال 2011 به عنوان ماده مخدر بدون خطر اجازه توليد گرفت اكنون اثرات منفي آن بر روي مصرف كنندگان مشاهده گرديده است در حال حاضر چند مورد در شيگاگو گزارش شده است. 

بقیه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 199 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

مشرق نیوز / بازار بزرگ بین‌المللی مشهد، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زوار در این شهر مقدس به شمار می‌آید که به علت کم‌توجهی نهادهای نظارتی، دچار مشکلات عدیده‌ اي است.

بقيه در ادامه مطلب...


Hamid بازدید : 161 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
به گزارش فارس، سید حسین نقوی حسینی گفت: طرحی در نهادهای ذیربط در حال بررسی است که بر اساس آن، استان تهران به سه استان تهران شرقی، تهران غربی و تهران مرکزی که شمیرانات، ری و اسلامشهر را نیز در بر می‌گیرد تقسیم می‌شود.

به گفته وی، پس از سیر مطالعاتی طرح مذکور و درصورت عملیاتی شدن آن، استان خرداد (استان تهران شرقی) تشکیل می‌شود و طرح استان شدن شهرستان ورامین محقق خواهد شد.

منبع:فارس

Hamid بازدید : 187 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش انصاف نیوز، خاتمی در دست نوشته ای برای صادق خرازی، سفیر سابق ایران در فرانسه، نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم. جناب آقای صادق خرازی از چهره های دوست داشتنی، آگاه، درد آشناست که همواره در همه ی عرصه ها وجودش منشاء خیر بوده است، خیری که به جامعه در بسیاری از افراد رسیده است. اینک در ساحت «فیس بوک» نیز حضوری مبارک یافته است، دوستداران او و دوستداران حقیقت و زندگی می توانند از این فرصت بهره بگیرند. دریغ که من خودم در این جهت ناکام هستم. عمرش دراز و خیرش مدام باد! سید محمد خاتمی ۱۳۹۲/۶/۱۱ 

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید...

Hamid بازدید : 440 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش قدس آنلاین، روزجمعه با اینکه بازار خودروی دست دوم ویترینی چند صد خودروی دست دوم رابه نمایش گذاشته بودف اما در این بازار کمتر معامله‌ای انجام می‌گرفت. در عین حال قیمت خودروها برای خرید وفروش نسبتا گران بود و مشتریان انتظار بیشتری از کاهش قیمت خودرو داشتند.

نمایی از این بازار پرهیاهو نشان می‌داد بیشترین خودروهای در معرض فروش باز هم به رقبای دیرینه یعنی پراید و پیکان اختصاص داشت و خودروهای دیگری هم به نسبت کمتری اما با قیمتهای بسیار بالا عرضه شده بود. در این بازار انواع پژو، سمند، پی کی وبرخی از خودروهای چینی وکره ای به نمایش گذاشته شده بود، اما قیمتهای بالای آنها سبب شده اغلب مشتریان به سمت خرید خودروهای مدل پایین اشتیاق نشان دهند.

اما بازار خودروی پیکان با سپری کردن بیش از ۴ دهه از عمر خود همچنان داغ بود و قیمتها دراین بازار از دومیلیون و۵۰۰ هزار تومان آغاز و به رقمهای غیر قابل باوری افزایش یافته بود.

بقیه در ادامه مطلب...

Hamid بازدید : 294 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

کادی هیگل ، زن 18 ساله آمریکایی از نوعی بیماری نادر عصبی رنج می برد که در آن روزی 10 الی 15 بار همانند خرها عرعر می کند.

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام مطلب را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 969
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 6,865
  • بازدید ماه : 6,497
  • بازدید سال : 80,118
  • بازدید کلی : 896,104
  • خبرنامه سایت

    ایمیل خود را وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

    چت روم اس ام اس کده شهرآفتاب