loading...
بروزترين سايت اس ام اس،عكس،بيوگرافي،آهنگ،ترول،اخبار،آهنگ پيشواز، مد
سایت جدید اس ام اس کده شهر آفتاب

Hamid بازدید : 176 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

تا به حال تمامی جلیقه های ضدگلوله ای که ساخته شده است همگی ضمخت و سنگین بوده اند همچنین باید روی لباس آن را می پوشیدند و جلوه زیبایی نداشت و حتی سارقین نیز متوجه جلیقه ضد گلوله می شدند. 

یک کمپانی کلمبیایی که دفتر اصلی آن ها در پایتخت این کشور یعنی بوگوتا قرار گرفته است این روزها روی لباس های ضد گلوله شیک و زیبا کار می کند. 

این لباس ها که تیپ افراد را حفظ می کنند قابلیت مقابله با ضربه های چاقو یا تیر سلاح هایی مانند: کلت 9 میلی متری یا مگنوم 44 را دارد. 

بقیه در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 188 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)


بسان همیشه پرسپولیس و استقلال در راس همه اخبار و شایعات قرار دارند و قصد دارند تا در تعطیلات نیم فصل با توجه به نقاط ضعف موجود تیم خود را تقویت کرده و نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

نکته جالب اینکه شرایط موجود دو تیم و ترافیک در یکی دو پست دو باشگاه را به صرافت این انداخته تا در فصل نقل و انتقالات اقدام به معاوضه بازیکن با یکدیگر کند تا به نوعی مشکلاتشان مرتفعشود و هر دو تیم از این معامله منتفع بشوند.
بقیه در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 180 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
مگان لورنز حین عکاسی از روباه‌ها به محل زندگی آنان بیش از حد نزدیک شد که درنهایت منجر به گاز گرفتن و کشیدن موی سر مورگان شد.

این روباه گرسنه با اهدای وعده غذایی لورنز به ضیافتی نه چندان شاهانه دعوت شد. مگان لورنز بر اثر گاز گرفتن روباه صدمات جدی ندیده و هر روز برای روباه غذا تهیه می کند.


بقیه تصاویر در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 217 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (1)

کیا یادشونه وقتایی که معلم میخواست سوال بپرسه پاک کن مینداختیم زیر میز که بریم بیاریمش و تو تیررس نگاه معلم نباشیم؟؟ 

.

.

.

روباهی داشت با موبایلی شماره میگرفت زاغه از بالای درخت گفت:

پایین آنتن نمیده بده برات شماره بگیرم!!

روباه تا موبایل رو داد به زاغ

راغ گفت :این عوض اون قالب پنیری که کلاس سوم ابتدایی ازم زدی!

.

.

.

یارو شماره زن دومشو تو تلفنش سیو كرده بود

"low battery"

از اون به بعد هر وقت نبود و دوست دخترش زنگ مى زد زنش تلفنش رو میزد به شارژ 

مدال داره خداییش این خلاقیت


بقیه در ادامه مطلب

Hamid بازدید : 194 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
بالا رفتن از دیوار یا پرش از ارتفاع 5 متری یکی از خطرناک ترین کارهایی است که پارکورکارها انجام می دهند اما این افراد هر چه شجاع باشند روی لبه های پشت بام خانه ها حرکت اجرا نمی کنند زیرا این کار نیاز به قدرت بالایی دارد. 

"الکساندر روزینوو" یک پارکورکار 19 ساله است که این روزها به ستاره بزرگ این ورزش تبدیل شده است زیرا با کارهایی که انجام می دهند خیلی ها را شگفت زده کرده و تصاویر حرکات او به تمامی کشورهای دنیا رسیده است.
بقیه در ادامه مطلب
Hamid بازدید : 164 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
 
حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: نظر به اینکه برخی  دانشگاه ها پس از اعلام نتایج آزمون ورودی ارشد ناپیوسته 92 علاوه بر ظرفیت مندرج در "دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی" یعنی دفترچه شماره (2) آزمون مذکور برای  پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده بودند و همچنین  برخی دانشگاه ها  تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی کد رشته ها را داشتند لذا مقرر شد کلیه داوطلبانی که در آزمون  کارشناسی ارشد 92 در جلسه آزمون حاضر بودند به شرط آنکه در یکی از رشته های دارای شرایط خاص یا بورسیه پذیرفته نشدند، بتوانند با مطالعه اطلاعیه حداکثر 20 کد رشته محل را انتخاب و در فرم انتخاب رشته ثبت نام کنند.
بقیه در ادامه مطلب
Reza بازدید : 250 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

آیا به دنبال خرید بهترین گوشی اندروید در سال ۲۰۱۳ هستید؟ می خواهید چهار هسته ایی با بهترین برنامه های کاربردی اندروید باشد، یا با بهترین صفحه نمایش لمسی را داشته باشد؟ در اینجا به بررسی تلفن های هوشمند اندروید که شما به دنبال آنها هستید می پردازیم و چند نمونه از تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید را معرفی می کنیم تا به تصمیم گیری شما در انتخاب تلفن مورد نظرتان کمک کند. لازم به ذکر می باشد که ممکن است بعضی از مدل ها در سال های قبل معرفی شده باشند ولی باز هم به خاطر امکانات و کیفیت می توانند گزینه خوبی برای خرید باشند.

بقيه در ادامه مطلب

Reza بازدید : 196 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

نگران نشوید! پنهان کاری نکنید… نیازی به طفره رفتن نیست. بگذارید فرزندتان بدون آنکه از سوالاتش دچار شرم یا ترس شود، در قبال حس کنجکاوی اش، بهترین پاسخ ها را از والدینش که امین ترین افراد در زندگی اش هستند، دریافت کند.

یکی از بزرگ ترین مسئولیت های تربیتی والدین، دادن پاسخ های مناسب به سوالات فرزندانشان در مورد منشا تولد، چگونگی به دنیا آمدن، جنسیت و سوالات دیگری از این دست است که در سنین مختلف برای کودکان و نوجوانان مطرح می شود.
بقیه در ادامه مطلب
Hamid بازدید : 142 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

مزایده های اینترنتی یکی از مهمترین مکان هایی است که می توان موارد عجیب را یافت زیرا در این مزایده ها گاهی اوقات مردم دست به کارهای عجیبی میزنند و وسایلی را برای مزایده قرار می دهند که یا عجیب هستند یا قیمت بالایی دارند در حالی که اصلا نیازی به قیمت بالا برای آن کالا وجود ندارد. اگر تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید حتما با گرانترین مزایده های عجیب آشنا خواهید شد. 

شماره تلفن 186هزار دلاری


یکی از شماره تلفن های معروف دنیا 5309-867 است که خواننده ای به نام تامی توتون در یکی از آهنگ هایش از آن استفاده کرده است. او در این آهنگ شماره تلفن مذبور را خانه خودش تجسم کرده است و از این رو طرفداران برای ارتباط با او به این شماره زنگ می زنند. از آنجایی که افراد زیادی این شماره را حفظ بودند ارزش بسیار بالایی داشت. صاحب اصلی این خط می گوید دوست داران این خواننده سالانه شاید 10 هزار بار با او تماس بگیرند. این شماره چند سال پیش برای فروش گذاشته شد و برنده این مزایده خط را به ارزش 186 هزار دلار یا 556 میلیون تومان دریافت کرد. 


بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 64

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام مطلب را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 768
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 969
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 6,633
  • بازدید ماه : 6,265
  • بازدید سال : 79,886
  • بازدید کلی : 895,872
  • خبرنامه سایت

    ایمیل خود را وارد کنید:

    Delivered by FeedBurner

    چت روم اس ام اس کده شهرآفتاب